Afirmatia Zilei

"The treasure that you are seeking is inside you." ~ Tom Kenyon

vineri, 23 mai 2014

Vindecarea alergiilor in N pasi

Ieri am citit intr-o postare despre dorinta oamenilor de a-si rezolva problemele in cativa pasi, 5, 10... maxim 20... Vrem solutii rapide, retete simple sa devenim siguri pe noi, sanatosi, seducatori, bogati. Dar vestea mai putin frumoasa este ca suntem unici si fiecare dintre noi este dator sa isi gaseasca propria reteta catre autenticitate si fericire. Ne putem inspira din exterior, dar doar fiind atent si constient la tine, la cele bune sau rele, ne putem regasi originalitatea.

De cand am devenit mama, am fost pusa in fata multor provocari, primisem o multime de informatii si multe contradictorii despre parenting, alaptat la cerere vs alaptat la ore fixe , sa obisnuiesc copilasul sa doarma singur vs cosleeping, vaccinare vs nevaccinare.  Toate acestea veneau mai mult sa adanceasca convingerea ca nu pot fi o mama buna. In timpul sarcinii am primit verdictul: copilul va mosteni alergii, iar la diversificare va trebui sa am mare grija la introducerea alimentelor noi. La inceperea diversificarii am descoperit alergia la lapte. Ulterior dupa aproape 2 ani am descoperit ca totul avea legatura cu momentul nasterii, cand am fost despartiti timp de o zi intreaga. Desi il nascusem la 10 dimineata, l-am revazut a doua zi la 9 dimineata, timp in care cei de la maternitate i-au dat lapte praf. Astfel subconstientul lui asocia gustul laptelui praf cu separarea de mama. Acum mananca lactate cu pofta si totul s-a rezolvat fiind atenta la reactiile lui, vorbindu-i cu intelegere si aducandu-i liniste si relaxare.
Inainte nu ma puteam plimba linistita vara in natura din cauza polenului, fara sa am ochii rosii, aproape fara pauze intre stranuturi, mancarimi pe piept si cu multe pachete de servetele la mine. Dupa sarcina, desi avusesem pisica in casa, am descoperit in vizita la o prietena, ca am simptomele unei alergii - stranuturi, mancarimi, rinita. La testul cutanat alergologic, medicul s-a mirat cum de nu am astm, la cat de mari sunt alergiile mele la polen, capsuni si pisici. Am descoperit si momentele declansatoare ale alergiei mele la polen prin multe introspectii si acum ma bucur de natura si doar cateva stranuturi sporadice imi aduc aminte de trecut, acum pot sta linistita in casa cu pisica si pot savura capsunele. Pot sa va spun ca amintirile sunt din copilarie si au legatura cu incadrarea unor momente puternice pentru mine, dar aparent fara importanta.

Si revenind la subiectul postului... de cati pasi e nevoie pentru a-ti vindeca sau ameliora o alergie...De cati hotaraste fiecare.
Eu am luat tot ce mi s-a oferit prin tehnicile metodei Resonanz pe care o recomand cu caldura, din carti si cursuri. Am fost determinata sa accelerez procesul, sa ma ajut cat mai mult, si am facut-o prin a acorda cat mai multa atentie interioara, pe sentimentele care le traiesc, pe cele permanente si pe cele care apar frecvent. Una din etape era sa iau la puricat gandurilor negative, temerile, fricile si sa le gasesc originea. Sa experimentez mult. Scopul meu: Sa imi construiesc increderea in mine ca mama, ca sotie, ca prietena, ca un om apartinand unei comunitati. Sa devin un om frumos. Rezolvarea alergiei a venit ca bonus :) Si revin. Cati pasi? Nu am avut pedometru si astfel N vine de la necunoscut. :)

Pana sa ajungem la probleme grave de sanatate, ne putem ajuta de metode alternative. Psihoterapia, homeopatia,  medicina germanica, chineza, tainele religioase, yoga, reiki, vindecarea reconectiva toate au in comun capacitatea corpului uman de a se vindeca singur si activarea inteligentei corpului si partea psihologica.

Sanatate, soare si bucurie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu